Praėjusį rudenį Anykščiuose surengtose kūrybinėse architektų dirbtuvėse kalbėta, kad Anykščiuose būtina siaurinti gatves, kad jomis galėtų naudotis ne tik automobilių vairuotojai, bet ir pėstieji, dviratininkai.
„Anykšta“ pašnekovų teiravosi, ką jie mano apie tokius profesionalių architektų pasiūlymus.

 Renata GUDONIENĖ, Anykščių rajono tarybos narė, Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos atstovė:

- Pritarčiau pasiūlymams siaurinti gatves, nes tie pasiūlymai pateikti tam tikrų sričių specialistų. Galbūt tai pristabdytų eismą pagrindinėje mūsų miesto gatvėje, galbūt jį sulėtintų ir padėtų pėstiesiems jaustis saugesniems.
Galbūt dėl siauresnių gatvių problemų kiltų vyresnio amžiaus žmonėms, kurių reakcija lėtesnė, bet man tai problemų nekelia.
Turizmui susiaurintos gatvės didelės įtakos neturėtų.Turistai atvažiuoja į Anykščius iš didelių miestų ir linkę vaikščioti pėsčiomis, keliauti dviračiais, paspirtukais.
Nemanau, kad jei dėl susiaurintų gatvių ir susidarytų kamščiai, ar jie išgąsdintų atvykstančius iš didelių miestų.
Pas mus labai gerai sutvarkyta pėsčiųjų infrastruktūra, todėl atvykstančiųjų į Anykščius automobiliai gali stovėti apžvalgos aikštelėse, žmonės gali patekti į miestą puikiais krantinės takais - tai sveika ir naudinga.
Manau, kad pokyčiai labiausiai palies vietinius gyventojus - visi pokyčiams juk priešinasi. Prie kiekvieno pokyčio reikia priprasti, manau, kad jie nebus neigiami. Keistis reikia visuomet ir viskam - tiek žmonėms, tiek miestams.

-ANYKŠTA

Palikite komentarą

Sąlygos ir terminai.
  • Ar čia Renata?

    Prieš mėnesį
  • razbainiks

    Nuoroda

    gatves siaurinti reikia tik tam,kad nebėra iš kur valdininkėliams atkatų paimti. nejau išgyvensi iš plykos algos?

    Prieš mėnesį
  • Reikia

    Nuoroda

    Naudoti sniego dviračius kaip pamini roges

    Prieš mėnesį
  • senjorė

    Nuoroda

    Dėkavokit., kad nėra sniego, kaip prieš kelis dešimtmečius, tada reikės eiti tik pėsčiomis. Gatvės jau dabar per siauros, vos prasilenkia. Gamta kartojas laiks nuo laiko

    Prieš mėnesį
  • Atsakymas

    atsakymas į: senjorė Nuoroda

    Tamsta nemokykit mokytų. Architektai, atsižvelgdami į klimato atšilimą, bei remdamiesi Vakarų Europos miestų pavyzdžiais, numatė vizijas, kad snieguoto metų periodo laikas gali būti labai trumpas arba visai besniegės žiemos. Beje, užsnigus rekomenduojama daugiau naudoti žiemos transporto priemones- sniego roges, slides ir pan.
    Reikia visiems prisitaikyti prie pokyčių :)

    Prieš mėnesį
  • Atsakymui

    atsakymas į: Atsakymas Nuoroda

    Mandagus esate žmogus...

    Prieš mėnesį
  • vw

    atsakymas į: Atsakymas Nuoroda

    mokyti architektai? deja mokslas ir protas jusu atveju pasuko i skirtingas puses

    Prieš mėnesį
  • gg

    atsakymas į: vw Nuoroda

    senai visi žino, kad mokslas proto nedadeda. tai parodo ir šie architektai,kalbantys su ateiviais.

    Prieš mėnesį
  • Aha, aha

    atsakymas į: gg Nuoroda

    Duok kvailiui kelią, bet pareikauk iš jo pažymėjimo...., kad jis toks " protingas" be mokslų :)

    Prieš mėnesį
  • Tegul

    Nuoroda

    Susisiaurina kėdės ant kurių sėdi su Šiaurės ir subinės

    Prieš mėnesį
  • wv

    Nuoroda

    sitie atseit specialistai savo kaimuose tegu sunkelius tvarko,jau yvaziavima nuo Ukmerges puses paverte gyvenvietes keliuku,gal gana is Anyksciu tyciotis

    Prieš mėnesį
  • Bronė

    Nuoroda

    "Pasisiaurinkit"savo algas!!!!

    Prieš mėnesį
  • augis

    Nuoroda

    baisus straipsnis pateisinatis kamscius mieste juk tai baisi tarsa

    Prieš mėnesį
  • Bronius

    Nuoroda

    Gal galėtų ši ponia pavardinti, kurias gi gatvės reikėtų siaurinti

    Prieš mėnesį
  • Anykštai

    Nuoroda

    Tai gal paklauskite ne vairuotojų? Vaikų, jaunuolių? senukų? Klausinėjate tų, kuriemsprioritetas automobilis. Neteisinga.

    Prieš mėnesį
  • pats laikas

    Nuoroda

    mazinti tarybos nariu skaiciu o taip pat ir valdininkijos ,juk matom iki kokio lygio nupuso

    Prieš mėnesį
  • pamąstykit

    Nuoroda

    Nu nesuprantu logikos. Gyvenam 21-ajame amžiuje , daugybė žmonių motorizuotų, kiekviena šeima turi 2-3 automobilius. Važinėjam kasdien į darbą ne tik tame pačiame mieste, bet ir į kitus miestus,Reikia automobiliu ir iš kaimo atvažiuotį darbą ,vaikus nuvežt į darželį ir mokyklą ir dar į darbą suspėt. kaip gali dar kažkam kilt kvaila mintis, kad gatvės per plačios. Čia matyt karantino pasekmė. Nu parodykit šalį kurioje atsisakyta automobilių ir pilnai persėsta ant dviračių.

    Prieš mėnesį
  • pamastyti riekia protingai

    atsakymas į: pamąstykit Nuoroda

    Negi tokia durna, kad nesupranti, kad ar gatvė bus 4 ar 5 metrų pločio vis tiek daugiau automobilių nepravažiuos. Bet jei automobilių daugėja, tai reikia daugiau vietų jiems sustatyti? Dėl to ir siaurinamos gatvės, kad tilptų automobiliai.

    Prieš mėnesį
  • Londonas

    atsakymas į: pamastyti riekia protingai Nuoroda

    Jei pati nemastot tai nedurninkit kitu.Cia nesiulo siaurint gatves kad butu daugiau vietos masinom statyti.

    Prieš mėnesį
  • Juozas

    atsakymas į: pamastyti riekia protingai Nuoroda

    Reikia konstatuoti, kad TVICo vadovės išsakyta nuomonė atitinka valdančiosios koalicijos nuomonę ir savivaldybės administracijos bei savivaldybės kontroliuojamo turizmo ir verslo informacinio centro tikslai iš apmirusio miesto centro paversti kultūrinio turizmo ir pramogų verslo zona, kuriame tilptų ir TVICo vištidžių kioskeliai ir pigaus grybo vasaros kavinės ir žvakių liejimo fabrikėlis ir lauko SPA su kitomis sveikatinimo procedūromis, priskiriant toms veikloms reikalingo ploto- dalį važiuojamosios dalies miesto centro gatvėse. Mano galva, jeigu tai atneš anykštėnams papildomų galimybių užsidirbti, bus sukurtos ir išlaikomos darbo vietos, tai kiti miestelėnai ir rajono gyventojai gali ir prisitaikyti prie pasikeitimų, taip kaip prisitaikė dauguma kaimo gyventojų prie kolūkių ir sovietų valdžios atėjimo tais, pokario laikais.

    Prieš mėnesį
  • Cekava Zosė

    Nuoroda

    Ar nebus tik taip kaip su medinės pilies statybos projektu arba tubingo pramogų trasos įrengimu ant Kalitos kalno?
    Tie menininkai ir architektai už pinigus visko pripaišyti gali, bet realiai tai net nepasigilinę dėl leidimų galimybės tokiems projektams įgyvendinti ne savivaldybei priklausančiame objekte dėl tokių rekonstrukcijų valstybinės reikšmės tranzitiniame kelyje, priklausančiame Valstybinei kelių direkcijai.
    Taigi, mieli politikai ir savivaldybės vadovai, tarnautojai, architektai ir patarėjai, apsičiupinėkite ar neužsisvajojote komforto kėdėse būdami ir neprisiimdami atsakomybių tokius pasiūlymus skelbdami.

    Prieš mėnesį
  • Pritariantis.

    Nuoroda

    Puikus pasiūlymas, reikia pertvarkos būtinai. Kai su dviračiu važiuoji, tai turi saugotis kad kokiai Svedasų Jadzei į klyną neįvažiuotum nes visi turi sutilpti viename siaurame šaligatvyje. Mažiau klausyti reikia šitų nupirdusių komentatorių, nes kiek pamenu, gerai jiems niekada nebuvo.

    Prieš mėnesį
  • Pritark

    atsakymas į: Pritariantis. Nuoroda

    O tu ko šaligatviais dviračiu važinėji? Mažai tokių nupirdosių, kaip tu, dėkui Dievui. Žinai geri šaligatviai apie Aknystas, pavažinėsi, su bendraminčiais pašnekėsi. Nebuvau ten, bet,sako, ten dviratininkų daug. Ir esi laukiamas.

    Prieš mėnesį
  • Kita nuomuonė

    Nuoroda

    Jau pakankamai susiaurintos gatves Anykščiuose, sakyčiau nevykusiai. Tikrai daugiau siaurinti nereikia. Va geras sprendimas buvo - pėsčiųjų salelių įrengimas. Nevykusios stovėjimo aikštelės prie senų kapinių ir A.Vienuolio gatvėje.

    Prieš mėnesį
  • Birutė

    Nuoroda

    Tikrai, štai kur visas šuo pakastas. Architektams nebėra ant ko piešti, todėl sugalvojo praplatinti šaligatvius. Negalvokim, kad leis jais vaikščioti. Ten jie pieš, tapys, atsiras gaidžiai ir vištos ant šaligatvių. Va kam reikia platinti šaligatvius.

    Prieš mėnesį
  • Svedasu Jadze

    Nuoroda

    Nesuprantu kaip politikė neatsižvelgia į partijos narių ir koalicijos partnerių tikslą vystyti Anykščių, kaip didžiausio ir pagrindinio verslo- žemės ūkio ir jame gaunamos produkcijos pridėtinę vertę.
    Tik pagalvokit, kiek bus papildomų problemų kolegoms iš rajono tarybos, užsimantiems ūkininkavimu. Susiaurinus gatves gali kai kas turėti problemų dėl savo žemės valdų pasiekimo su technika, kombainais ir kt. Kas kompensuos žemės ūkio verslininkams sąnaudas, atsiradusias dėl architektų ir dizainerių siekiamo pasipelnymo?

    Prieš mėnesį
  • nepergyvenk

    atsakymas į: Svedasu Jadze Nuoroda

    Svedasų gatvių nesusiaurins, ten galėsi su kombainu važinėtis.

    Prieš mėnesį
  • Aha, suprask,

    atsakymas į: nepergyvenk Nuoroda

    Rūpi, kad mero pavaduotajui nebūtų sunkumų kombainų vairuot. Nu paims valstiečio žemį tušiai laikomų pre Vorutos piliakanio, apsės žemės ūkio kultūrom, a kaip iš Kurklių su kombainu derliaus nuimt privažiuosi? Gali ir atostogų neužtekt kol prasigrūsi pra kitų rajonų ir ną Svedasų pusęs atsiveši kombainų. Kas tadu rajoną ūkią vairų keravos be pagrindinio kambainiorą? Vėl viskas rajoną darbuos stoves kaip apžėlusiam miesto pako prūdi vanduo ir ampibija unt krantą su komunalinio brigadu.

    Prieš mėnesį
  • joo

    Nuoroda

    susiaurintos gatvės ypač patogios žiemą, kai yra sniego ir suverčiamas į važiuojamąją dalį.

    Prieš mėnesį
  • tarybos narei

    Nuoroda

    Prašom bolotiruotis pačiai į Tarybos narius. Rinksim rėksmu. Matyt būtų išvystyta idėja - Anykščiai mašinoms, šalin pėstieji. Kodėl? Irgi tokia idėja gali būti. Anykštėnų šeimai po penkis automobilius: vienas šventėms, kitas darbui, trečias į mišką, ketvirtas pardavimui, penktas detalėms. Laikykimės

    Prieš mėnesį
  • Ei slunkiai!

    Nuoroda

    O nuo kada gi Anykščiuose ant šaligatvių nebetelpa žmonės, a? Tie architektai iš vis užraukti Anykščių nesiūlo? Ne? Patys užsirauks?

    Prieš mėnesį
  • Anykštėnas

    Nuoroda

    Pagaliau protingas dar vienas tarybos narys. Jau augam, jau tobulėjam. Tik jaunesnis veidas, ir normali reakcija. Labai pritariu Renatos išsakytai nuomonei. Puiku. Anykščiuose yra taisyklė - kuo labiau visuomenė reiškia kritišką nuomonę, tuo projektas yra geresnis ir teikia žymiai didesnę naudą tam pačiam anykštėnui. Prisiminkime taką palei Šventąją. Beveik buvo ateita iki organizatorių sudraskymo. O dabar? Net nebeįsivaizduojami Anykščiai be šito tako. Sėkmės

    Prieš mėnesį
  • tarybos nare

    Nuoroda

    masinu daugeja ,keliai siaurinami ,o zmoniu drastiskai mazeja saligatviai ,platinami ,kiek pinigu sukista o gal ir isplautao zmones skursta ir bedarbyste tik auga ,gal ponia nezinai ,negirdejai ,ko einat i tarybas ,jai nesugebat dirbt zmonems,tai tinka ir ne tik paciai vienai

    Prieš mėnesį
  • ritariu

    atsakymas į: tarybos nare Nuoroda

    Kadangi žmonių mažėja, bedarbystė auga reiktų visus asfaltus suarti ir prisodinti bulbių.

    Prieš mėnesį
  • miesto marinimas

    Nuoroda

    Rajone kasmet po pusę tūkstančio pėsčiųjų ir dviratininkų sumažėja, kam tie platesni šaligatviai ir takai bus reikalingi? Nebent norima pritaikyti visų šaligatvių pločius šešių pėsčiųjų ant pečių nešamos medinės dėžės procesijoms. Tada taip, demografiniai rodikliai to tikrai reikalauja.

    Prieš mėnesį
  • pritariu

    atsakymas į: miesto marinimas Nuoroda

    Reiktų dar atjungti dujas ir vandenį. Žmonių mažėja, tai kam bereikia?

    Prieš mėnesį