Praėjusį rudenį Anykščiuose surengtose kūrybinėse architektų dirbtuvėse kalbėta, kad Anykščiuose būtina siaurinti gatves, kad jomis galėtų naudotis ne tik automobilių vairuotojai, bet ir pėstieji, dviratininkai.
„Anykšta“ pašnekovų teiravosi, ką jie mano apie tokius profesionalių architektų pasiūlymus.

 Kazys ŠAPOKA, UAB Anykščių komunalinis ūkis direktorius:

- Ir taip kai kurios Anykščių miesto gatvės per siauros yra. Užsistato gatvės dar ir automobiliais, o tada kyla problemų važiuoti stambesnių gabaritų technikai.
Aš visą laiką esu už tai, kad būtų patogu transportui važiuoti. Gatvėse įrengtos tos „salelės“, kad kartais neįmanoma...Pavyzdžiui, Pušyno mikrorajone yra atsisukimas nuo Storių gatvės. Krovininiu automobiliu į dešinį posūkį link Šaltupio gatvės praktiškai išsukti neįmanoma.
Tokie variantai yra kai kur perdėti.

-ANYKŠTA

Palikite komentarą

Sąlygos ir terminai.
  • pratesiame

    Nuoroda

    Ar negalima to saligatvio i kapines isardyti ir praplesti gatve.S usitiki vidury kalno ir ka tada daryti. prasilenkimo ar atgal atbulom tiesiok siaubas

    Prieš mėnesį
  • Kapines

    Nuoroda

    Pasityčiojimas važiuojant į naujas kapines į kalniuką .stebuklai ,kad nenugarmejo su lavonais į miškelį.O žiemos metu ,tai be źodžių

    Prieš mėnesį
  • senjorė

    Nuoroda

    teisybė, siaura net nesant lietuviškų žiemų, o ką darytų stipriai pasnigus, juk niekas neišveš

    Prieš mėnesį
  • Bronė

    Nuoroda

    Nors vienas protingas žmogus!!!!!Ačiū!!!

    Prieš mėnesį
  • Nors vienas protingas zmogus

    Nuoroda

    Nors vienas protingas zmogus

    Prieš mėnesį
  • mažiau

    Nuoroda

    leiskit toms vištoms tupinčioms savivaldybėje kudakuoti.

    Prieš mėnesį
  • Tikrai per siauros

    Nuoroda

    Ir kokie kvailiai dabar projektuoja gatves. Gal užmiršta, kad dabar technikos amžius. Mašinų pilna, o norim pėstiesiems ir dviratininkams įsiteikti. Prie senųjų kapinių gatvė taip susiaurinta iš abiejų pusių, kad vos galima prasilkenkt. O gatvė prie naujų kapinių tai tikras pasityčiojimas. Ir taip sunku užvažiuoti ant kalno arba nusileisti stačion pakalnėn, tai dar šone šaligatvis įrengtas vienoj pusėj, važiuojama dalis susiaurinta. Reikia virtuozu būti, kad važiuodamas neužkabintum sutiktos mašinos.

    Prieš mėnesį
  • OK

    Nuoroda

    PIRMIAUSIA PASIRŪPINKITE ŠALIGATVIŲ VALIMU, BAISU PUŠYNĘ IR KOJĄ IŠKELTI, DALIS ŠALIGATVIŲ PRAVALYTI, VIETOMIS VISAI NEVALOMI.

    Prieš mėnesį
  • Info

    atsakymas į: OK Nuoroda

    dabartinis šaligatvių ir gatvių valymas tai viena iš strateginių rajono planų įgyvendinant "lėto miesto strategijas" . Naujai parinkta paslaugų bendrovė jau savo pavadinimu pristato eco politiką. Taigi mažiau transporto, mažiau išmetamųjų dujų. Pėsčiųjų judėjimas natūraliomis gamtinėmis sąlygomis didina fizinį ištvermingumą, gerina gyventojų sveikatingumą.
    Apie viską pagalvota, tik reikia suprasti ir atrasti pasikeitimuose privalumus :)

    Prieš mėnesį
  • dirbanti

    Nuoroda

    kaip ryte nuo turgaus iki sodros ateit i darba jei salygaviai-ciuozykla.gatve negali eit nubaus.gal namu savininkam kazkiek priklausytu pasirupint saugumu.maciau ir patys issikete iseina is savo kiemu.

    Prieš mėnesį
  • Tumba Rumba!

    atsakymas į: dirbanti Nuoroda

    O tu su pačiūžomis pabandyk. Tik čiūžt čiūžt ir darbe! :)

    Prieš mėnesį
  • koki suda

    Nuoroda

    link kapiniu padare,vadin naujuju ,nors jos nebejaunos ,tokius projetuotoju ir vadovus ant ten esancios tik pusies ,susidaro nuomone gyvenam debilu valdom rajone ir ne tik rajone

    Prieš mėnesį
  • Taigi aha, pažiūrėk !

    atsakymas į: koki suda Nuoroda

    Ne debilų valdomam, o buvusių komunistų. Nors gal tai ir tas pats...

    Prieš mėnesį
  • Pritariu

    Nuoroda

    Šapokos nuomonei. Ir dabar gatvės per siauros. Sunku būtų tankams pravažiuoti. Dar prisimenam, kieno projektas buvo platinti gatves, o tie neišmanėliai europiečiai siauromis važinėja kaip durneliai kokie.

    Prieš mėnesį
  • Įdomu

    Nuoroda

    Reikia politikams, eantiems koalicijoje pritarti architektų užmanymui. Būtina sukurti projektą, paverčiant miestelio centrą skirtą turistams. Anykščiai garsėja Arklio muziejumi, taigi galima bus grįžti prie ekologiško transporto, traukiamo arklių. Kaip ir siūlo architektai automobilius palikti prie įvažiavimo į miestelį, aptvertuose garduose ir naudotis kitokiu, ekologiškesniu vidaus susiekimo transportu- arkliais, paspirtukais, dviračiais ir pan. Komunalinimkai atitinkamai bus aprūpinti mažąja aptarnavimo technika, veikiančia nuo saulės baterijų . Statybininkai turės taip pat pakeisti naudojamą techniką ir privažiuoti su pritaikytais mažagabaritiniais darbo mechanizmais.
    Pragyvenimo lygis miestelyje išauks 100 -ais kartų, pasieks senosios Europos kurortinių miestelių lygį. Rajono savivaldybė į biudžetą gaus apie milijoną pinigų iš specialių rėmimo fondų, o būsimi naujos kadencijos politikai turės ką kritikuoti kaip ir dabartiniai ( miegoję opozicijoje) kritikuoja praeitos kadencijos projektus ir sprendimus. Procesas vyksta...

    Prieš mėnesį
  • patinka

    atsakymas į: Įdomu Nuoroda

    ypac arkliai ir arkliokai, prasmirstu labai greitai miestelis, rasytojai arkli matyt mate tik per tv

    Prieš mėnesį
  • visi pamiršta vieną niuansą

    atsakymas į: Įdomu Nuoroda

    Gaisrinė ir greitoji bus taip pat traukiamos arkliais, OK? Sėkmės sulaukti gyvam, kol atvyks.

    Prieš mėnesį
  • Turistas

    atsakymas į: visi pamiršta vieną niuansą Nuoroda

    Gaila, kad jūs viską matote tik ties savo nosimi, kuri kabo ant galvos, neiškišamos toliau rajono, ar kaimyninio apskrities centro miesto. Kūltūra ir technologijomis išsivysčiusių valstybių miestuose yra puikiai urbabizuotų vietų, kurių gatvių plotis tik vienam automobiliui pravažiuoti, bet yra išspręsta ir skubios medicininės pagalbos suteikimas ( ne arkliu traukiamo ekipažo) ir gaisrų gesinimo bei gelbėjimo sprendimai.

    Prieš mėnesį
  • Negi dabartiniai architektai tokie buki nesuvokia , o jeigu butu snieguotos ziemos kur tada sniega det , gal jie masto kad kaip ir sovietiniais metais sniegas bus is pagrindiniu gatviu isvezamas .

    Prieš mėnesį
  • Juozas

    atsakymas į: N Nuoroda

    Sniegą vežė ir Laisvoje Lietuvoje, ne tik okupuotoje. Kai reikia, tai ir išveža. Bet nuo okupacijos laikų pasikeitė autoparkas ir atsirado žieminės padangos.

    Prieš mėnesį
  • Replika

    atsakymas į: Juozas Nuoroda

    Pastaba:
    eco gatvių ir šaligatvių priežiūros politika neapima sniego išvežimo iš miesto. Dabar naudojama sniego tirpdymo technologija ir gyventojų perauklėjimo į lėto miesto judumo strategijos įgyvendinimą.

    Prieš mėnesį
  • ka galvojat

    Nuoroda

    gal kylant i kapus gal dar reikia siaurinti.dar nenusirito i ta baisia pakalne.kur tie architektai tokiom galvom

    Prieš mėnesį
  • Romas

    atsakymas į: ka galvojat Nuoroda

    Anksčiau buvo siauresnė, kai dėjo asfaltą praplatino gal kokiu pusmetriu. Kiek suprantu niekas neleido kirsti Anykščių šilelio miško, tasd padarė plačią kiek tik buvo vietos.

    Prieš mėnesį
  • Siaurintojams

    Nuoroda

    Pagalvokite, kas bus žiemą, vienos krypties eismą organizuosime?

    Prieš mėnesį