Naujienos
2021-01-23 |
Reikia sužinoti anykštėnų nuomonę |

Praėjusį rudenį Anykščiuose surengtose kūrybinėse architektų dirbtuvėse kalbėta, kad Anykščiuose būtina siaurinti gatves, kad jomis galėtų naudotis ne tik automobilių vairuotojai, bet ir pėstieji, dviratininkai.
„Anykšta“ pašnekovų teiravosi, ką jie mano apie tokius profesionalių architektų pasiūlymus.
Lukas VASILIAUSKAS, feisbuko grupės „Anykščiai veža“ įkūrėjas:
- Mano nuomone, gatves, kurių apkrova yra nedidelė, logiška siaurinti. Atsirastų daugiau vietos pėstiesiems. Atitinkamai pasidarytų saugiau pėstiesiems, nes gatvės dažnai būna neapšviestos (kalbu apie Naujųjų Elmininkų „Šilelio“ gatvę).
Siaurinti labiau apkrautas gatves, manau, nėra logiška. Esant intensyviam eismui, gali susidaryti spūstys. Aišku, atitinkamai sumažėtų kelių priežiūros išlaidos, tačiau šaligatvius irgi reikia valyti, remontuoti.
Pavyzdžiui, K.Ladigos gatvė šalia „Anykščių vyno“ gamyklos. Ji yra palyginti siaura, ypač kai stovi eilės mašinų, kurios atveža obuolius. Šaligatvis dešinėje pusėje palei gamyklos tvora yra platus, bet tragiškos būklės. Sunku būtų rasti ten sveiką šaligatvio trinkelę. Tai gal geriau būtų platinti kelią ir padaryti tvarkingą šaligatvį pėstiesiems?
Ką tik baigėsi V.Kudirkos gatvės remontas. Gatvė nauja, šaligatviai tvarkingi, bet kam reikėjo tiek susiaurinti pėsčiųjų dalį, kad einant sunku prasilenkti, neužlipus ant važiuojamosios kelio dalies ir palikti žalią veją palei namų tvoras? Anksčiau to nebūdavo. Reikėjo šaligatvius tik šluoti. Dabar reiks ir šienauti. Juk namų savininkai tikrai nepjaus žolės, kuri auga už jų tvoros.
Manau, kad prieš siaurinant Anykščių miesto gatves reikėtų sužinoti anykštėnų nuomonę apie kiekvieną konkrečią gatvę. Tik patys gyventojai gali nuspręsti, nes naudojasi jomis kasdien. Todėl ir kyla nepasitenkinimas, nes dauguma žmonių sužino apie planus tik įgyvendinus projektą.
Dar viena mintis, kuri kyla kalbant šia tema - galbūt mieste trūksta automobilių stovėjimo vietų prie daugiabučių? Jei susiaurinta gatvė sukurtų daugiau vietos automobiliams, tada būtų protingas sprendimas.
Komentarai (24)
-
anykstene
NuorodaTenka daznai pravaziuoti Vienuolio gatve.Ogi po renovacijos judejimas tik pasunkejo.Aiksteles automobiliams atrodo lieka daugiausia pustustes,nesinaudoja nei gyventojai,tuo labiau sveciai.Gatve susiaurejo-dviratininku ar pesciuju ''anslago'' nera.Aiksteles automobiliams ''mizernos''-nesaugu palikti ir automobili,nes retai kam pavyksta tokiame plotelyje prisvartuoti tvarkingai.
-
O
NuorodaŽinot gera mintį čia kažkas uždavė, kaip angljoi privažiuoja su mašina užsisakai ką nori atneštą ir sumokėjęs važiuoji ir neplatini ligų, reikia duoti pasiūlima, platus vartai sustoji pateiki sąrašą kasininkei pardavėjai ji eina surenka atstumasusimoki ir važiuoji nereiks trintis po prekybos centrą ir viskas okei
-
-
Ašei
NuorodaIr už normalias gatves bemvams pravaryt. Nusišneka čia visi. Nieks nevaikšto šiais laikais. Visi važiuoja iki pat Norfos durų. Reik duris platesnes padaryti - gerai būt įvažiuot į prekybcentrio vidų. Durniai tik vaikšto. O mums ant Anykščių durnių nereikia.
-
prieglusis is paupio
Nuorodavyt reikia visus durnius kurie pabuve europoj , cia sugrize visokias durnas idejas bando prastumti Anykstenu saskaita
-
-
Pritariu
NuorodaL eonuiAl. Viskas pasakyta teisingai, taip kad baikit svaigti su tais plačiais šalygatvį aš kuriais niekas nevaikšto atvažiuoja į norfa prie durų su mašina ir vėl važiuoti namo, ne taip kaip man teko vaikystėj per bruka su arkliais dardėti
-
Zuikis
NuorodaMano nuomonė kam reikalingas toks platus šaligatvis į naujas kapines geriau mašinom butu plačiau.
-
žėkit kas dedasi
NuorodaVienuolio gatvėje.Susiaurino,prie dviaukščių namų įrengė per siauras stovėjimo aikšteles ir mašinos stovi vienu ratu gatvėje arba lamdo pusę padangos toje aikštelėje nors kitoje gatvės pusėje vietos kaip lėktuvų kilimo take.Dviračių take laisvai telpa arklio vežimas ir dar lieka vietos.Pesčiųjų ir dviratininkų eismo apkrova 0.3% nuo maksimalios.Jeigu pastatys prekybos centrą,kaip buvo rašyta, gal kažkiek ir padidės tas procentas,bet dabar visi mašinuoti tai vilties nėra.Kur buvot architektai,arTubio bijojot ,bailiai?
-
Nu tikrai
NuorodaSpūstys Anykščiuose kad baisu ,dienos metu jei prasilenki pėstute ,Vilniaus gatve su pora mokinių ir viskas .Kas per nesąmones tokias ir galvoja ? Nėr rimtesniu darbų ,siguti ? Uzsiimk darbais .
-
O ka
Nuorodadaugiau veikti kai statyt naujai nėr už ką - viena valdžia siaurinss, prie kitos platins ir vėl ratu... Va mat nebaigta griunanti ligoninė tai nebe problema?
-
Leonas Al.
NuorodaKur jūs radote Anykščiuose tokias plačias gatves, kad jas reikėtų siaurinti? J.Biliūno? Taikos? Vilniaus? Tilto gal? Kurklių? Čia jums gal Maskva su Niujorku, Berlynas su Tokijumi vaidenasi? Dirbtinai Anykščiams primesta diskusija kaip ir su užtrvankų griovimu.
-
-
O aš
NuorodaManau, kad žmonės turi spręsti ir kaip gydyti vieną ar kitą. Viską žmonės turi spręsti, nes tik paprasti žmonės viską supranta. Jokių mums čia specialistų nereikia. Ir vairuoti gali visi, būtų geriau net neturint teisių. Jokių teismų, jokių policijų, jokių savivaldybių, jokių mokesčių inspekcijų. Viską atiduodam paprastam kaimo žmogučiui. Va tada bus tvarka
-
jo jo
Nuorodadydesnės kvailystės dar neteko girdėti. visame pasaulyje gatves platina,o čia matai reikia siaurinti. kasmet žmoniu mažėja, kam tie platūs šaligatviai reikalingi? nuo savivaldybės iki tilto plačiausias šaligatvis,o kiek ten žmoniu eina? perparą kokių 15. galvas gal persišvieskit, o ne gatves siaurinkit.
-
Lindriunai
NuorodaGerai perskaityk straipsnį apie ką reikia galvoti ir dirbti o ne apie plačius savo kurk
-
Va
NuorodaČia architektams ir visiems tiems, kurie prisideda prie galutinių sprendimų sprendžiant automobilių spūstis, stovėjimo vietų trūkumą, šaligatvių saiurinimą ar platinimą ir t.t., - reiktų kai kuriuos teiginius iš šio straipsnio užsirašyti didelėmis raidėmis ir pasikabinti ant sienos savo kabinetuose, kad nepamirštų ir nenukryptų besvajodami nuo savo planų.
Palikite komentarą