Anykščių rajono meras Sigutis Obelevičius džiaugiasi, kad gyventojų Anykščiuose taip drastiškai, kaip anksčiau, nemažėja, o atvyksta gyventi iniciatyvaus, pozityviai nusiteikusio jaunimo.

Apžvelgdamas praeinančius metus interviu ,,Anykštos“ vyriausiajai redaktorei Gražinai Šmigelskienei Anykščių rajono meras Sigutis OBELEVIČIUS sakė, kad rajonui būta ir blogesnių metų: rajone padaryta darbų už milijonus eurų, ir jeigu žmonės to nemato, vadinasi, savivaldybė nemoka pasigirti.

 

„ - Esu baisus skaičius - 13 13!
- O aš - 66 66 66 .
-Yra ko bijoti! Aš – 2020”.
Memais dalijamasi socialiniuose tinkluose apie besibaigiančius metus. Kokie Jums buvo šie 2020 - ieji, ,,covido“ metai, po Kristaus? Gerai  ar ne, kad išsaugojome Anykščių ligoninę ir į ją sugrįžo vyr. gydytojas Dalis Vaiginas?

- Savivaldai buvo ir blogesnių metų. 2020 metai buvo karantino ir rinkimų metai, kurie atnešė savų sunkumų, iššūkių, įtampų, didėjantį nedarbą, žilus plaukus, tačiau mes labai negalėtume varyti Dievo į medį, nes turėdami iš anksto paruoštų projektų, administracijos vadovėms sumaniai pasinaudojus preliminariomis sutartimis, papildomai iš vyriausybės gavome daugiau kaip 2 milijonus eurų kelių asfaltavimui ir remontui, Svėdasų senelių namų remontui, muziejaus saugyklai.

Kita vertus, su merais tarpusavyje pajuokaujame, kad užsidarius renginiams tai buvo metai, kai nereikėjo kiekvieną savaitgalį lėkti iš vieno renginio į kitą, kai kone kiekvienas savaitgalis buvo laisvas pabūti su šeima, dirbti sode. Man po ilgesnio tarpo atsirado laiko parašyti ir atiduoti leidyklai naują knygą...
Manau, kad ir buvęs sveikatos apsaugos ministras, ir ministerija pamatė ir suprato, kad, jeigu būtų sunaikintos rajoninės ligoninės, per pandemiją Santaros ir kitas tretinio lygio sveikatos įstaigas būtų ištikusi katastrofa... Dėl Dalio Vaigino - galiu tik padėkoti jam, kad ryžosi eiti į laikinas pareigas, nes jo pažintys, patirtis padėjo ir padeda valdyti sunkiai valdomą situaciją pandemijos metu ir, neabejoju, išvengti dar didesnio užsikrėtusiųjų ir mirčių skaičiaus.

- Internetas apėmė visas mūsų viešojo ir privataus gyvenimo sritis. Dirbame nuotoliniu būdu, su vaikais bendraujame per „zoom“ -ą, sutikę žmogų traukiamės nuo jo kaip viduramžiais nuo raupsuotojo. Kaip Jūs jaučiatės taip gyvendamas? Kaip fizinė atskirtis veikia žmonių, kolektyvo, šeimos santykius?
- Žmogus, kaip aš juokauju, yra bendruomeninis padaras. Žmogui reikia žmogaus, reikia socialinių kontaktų, todėl nuotolinis darbas man nepatinka, blaško ir vargina, nors mano nervų sistema stipri, o oda stora.

- Trečiąją kadenciją vadovaujate Anykščių rajonui, dar dvi kadencijas dirbote  mero pavaduotoju. Esate buvęs turbūt visuose Anykščių kaimuose, pažįstate daugumą anykštėnų. Ar pasikeitė per penkiolika pastarųjų metų anykštėnai?
- Anykštėnai labai pasikeitė. Mes juokaujam, kad prieš 15 -20 metų susitikimuose su gyventojais vos ne pagrindinė problema buvo palaidi šunys, dalis žmonių ilgėjosi kolūkių ir sakė, kad „prie ruso buvo geriau“, o dabar žmonių požiūris keičiasi, vis aukščiau keliama kartelė rajono valdžiai. Kita vertus, Anykščiuose atsiranda vis daugiau kūrybingo, iniciatyvaus jaunimo, kurie nusiteikę pozityviai, kuriems Anykščiuose tiesiog gera gyventi, kurie keičiasi patys ir keičia aplinką..

 - Beje, kaip manote, kokios Jūsų būdo savybės lėmė tokį  Jūsų, kaip Anykščių rajono vadovo, ilgaamžiškumą?
- Manau, kad čia galėtų geriau atsakyti rinkėjai, bet galbūt dėl to, kad nesu konfliktiškas žmogus, linkęs tariantis ieškoti geriausių variantų, vengiantis spontaniškų sprendimų, atviras naujoms idėjoms, žiūrintis į priekį.

- Žmonės kalba, kad nušalintojo mero Kęstučio Tubio palikimas – įbauginta, praradusi iniciatyvą, skųsti vienas kitą įpratinta savivaldybės administracija. Ar tai tiesa?
- Aš taip nedramatizuočiau. Kolektyvas nemažas, jame yra visokių žmonių, ne visi yra vienodai gabūs ir darbštūs, o rajono vadovybė kelia pačius aukščiausius tikslus ir tai kai kam kelia įtampą. Pagaliau ir darbas karantino sąlygomis kelia papildomų sunkumų ir iššūkių.

- Ar yra Jūsų komandoje žmogus, kuriuo pasitikite tiek pat, kiek ir savim?
- Patikimiausi žmonės man yra Gabrielė Griauzdaitė-Patumsienė, Ona Repečkienė. Tačiau aš pasitikiu visa komanda, sprendimus priimame tardamiesi, pasverdami, neslėpdami vieni nuo kitų kažkokių detalių.

- Jūsų pirmtako K. Tubio laikais atleista daugybė valstybės tarnautojų. Prie dabartinės valdžios vėl vyksta kadrų kaita:  K. Tubio žmonės palieka darbus, o į pareigas grįžta valdančiajai koalicijai artimi asmenys. Kuo paaiškintumėte tokią rotaciją?
- Aš neskirstau žmonių į Tubio, Petro ar  Jono. Kadrų kaita yra natūralus dalykas. Vieni išeina į pensiją, kiti - vaikų auginti, treti randa geriau apmokamą darbą, nes savivaldoje atlyginimai mažoki. Pagaliau administracijos vadovai ieško optimaliai veikiančio administracijos struktūros varianto. Beje, šioje kadencijoje nė vienas atleistas žmogus nebuvo nuskriaustas - gavo išeitines, o iš skyriaus vadovų į kitas pareigas perkeliamam specialistui paliekama ta pati alga.

- Netrukus kadencija persiris į antrąją pusę, partijos pradės ruoštis savivaldos rinkimams ir bendražygiai taps konkurentais. Kaip manote, kada subyrės valdančioji dauguma?
- Valdančioji dauguma nesubyrės, tai galėtų atsitikti nebent po neprognozuojamų rinkimų. Tačiau tikrai daroma daug darbų, žmonės tai mato, tad nemanau, kad po rinkimų kažkas kardinaliai pasikeistų.

- O perteklinė dauguma rajono Taryboje turi minusų? Juk rajono vadovai dabar gali sau leisti ne tik nesiskaityti su opozicija, bet ir ignoruoti valdančiajai koalicijai priklausančių partijų nuomonę.
- Mes nesinaudojame didele dauguma ir nebandome užgniaužti opozicijos, nepamenu, kad būtume „buldozeriu“ stūmę kažkokius sprendimus. Didelė dauguma tam tikrų sunkumų kelia merui, nes reikia daugiau derinimų su skirtingomis politinėmis jėgomis. Kita vertus, tai yra gerai, nes apsaugo nuo neteisingų sprendimų ir galbūt nuo STT dėmesio.

- Kokius svarbiausius nueinančių metų darbus norėtumėte paminėti? Be nukabinto užrašo ,,Biboilteka“ ir prigesinto Anykščių kultūros centro apšvietimo, žinoma...
- Darbų rutinoje, o gal ir mums neišmokus girtis bei tinkamai komunikuoti, iš kasmet padaromų darbų už milijonus eurų, kurie ženkliai gerina anykštėnų gyvenimo kokybę, žmonėms įstringa tokie menkniekiai kaip gaidys ar „biboilteka“. O juk  2020 metais pradėjo veikti Okuličiūtės (Istorijų) dvarelis, po ilgų odisėjų pasirašyta Tilto g. projekto sutartis, ten verda darbai, pradėta Žvejų gatvės rekonstrukcija, muziejaus fondų saugyklos rekonstrukcija, sėkmingai laimėta nemažas skaičius saulės elektrinių projektų, kuriuos įgyvendinus savivaldybė ir jos įstaigos galės ženkliai sutaupyti lėšų už elektrą. Levaniškyje įrengti nugeležinimo įrenginiai, pabaigtas Keblonių ir sodų vandentiekio bei kanalizacijos projektas ir jau sausio mėnesį, manau, gyventojai galės prisijungti prie vandentiekio ir kanalizacijos tinklų. Į pabaigą eina  A. Vienuolio progimnazijos remonto darbai, A. Baranausko mokykla džiaugiasi nauju moderniu stadionu. Tačiau, ko gero, 2020-ieji metai buvo patys produktyviausi per visą Anykščių istoriją tvarkant rajono kelius ir gatves. Kartu su pažvyravimu, priežiūra, keliams buvo skirta arti 5, o  pridėjus valstybinės kelių direkcijos lėšas – per 10 milijonų eurų. Naujai išasfaltuotas kelias Mačionys-Rubikiai (2,22 km), Šaltupio g. (0,411 km) ir Leliūnų g. (0,217 km). Anykščiuose suremontuotos gatvės (perklotas asfaltas): Vairuotojų g. (0,931 km., Valaukio g. (0,345 km), Pakrantės g. (0,449 km.), Dvaro g. (0,248 km.), sutvarkytas šaligatvis Kudirkos gatvėje. Perklotas asfaltas Skiemonių seniūnijos Pūstalaukio kaime (0,966 km), Šilelio g. Naujuosiuose Elmininkuose (1,413 km), Grikiapelių kaime Svėdasų seniūnijoje (1,1 km), Staškūniškių kaimo Parko g. (0,492 km), Aknystose (0,503 km), Janušavos Gintaro g.( 0,801 km), Troškūnų seniūnijos Pušyno g. (0,882 km). Valstybinė kelių direkcija asfaltavo kelią iš Surdegio iki Subačiaus (8,258 km). Galiu pažymėti, kad džiaugiamės ne tik betono ir asfalto, bet ir „minkštesniais“ pasiekimais. Neišsiplėsdamas į daugybę švietimo, socialinių, kultūros įstaigų laimėtų projektų, paminėsiu porą. Tai VEGA (vaiko emocinės gerovės aplinkos modelio sukūrimo) projektas, kuris buvo pripažintas kaip vienas geriausių projektų šalyje, surinkęs 98 balus iš 100. O Baranausko aikštės konversijos projektas Norvegijos fondams tarp teiktų 92 koncepcijų pateko tarp 5 geriausių. Tad tikrai turime kuo didžiuotis (kalbu apie komandos ir kai kurių savivaldybės tarnautojų kompetenciją).

- Kokie projektai/darbai, liko neįgyvendinti?
- Labai norisi išjudinti parko pertvarkymą į kurortinį parką su mineralinio vandens biuvete. Kvailai atrodo dviračių takas nuo Piktagalio, pasibaigiantis ties miesto riba. Kitais metais tikimės bent jau parengti projektą. Pastrigęs ir Koplyčios aplinkos tvarkybos projektas. Manau, kad kitais metais bus įgyvendintas ir ilgai lauktas vandentiekio ir kanalizacijos tinklų projektas Piktagalyje.

- Dėliojate 2021- ųjų biudžetą, kuriame apie 30 mln. eurų, tačiau beveik milijonu eurų mažiau. Karpysite algas ar atsisakysite kai kurių darbų?
- Iš tiesų, 2020 metų savivaldybės biudžeto planas buvo 29,098 mln. eurų, iš jų savarankiškų funkcijų 17, 425 mln. eurų. 2021 Seime tvirtinamas metų planas 25,098 mln., savarankiškų funkcijų 16,048 mln. eurų. Taigi, milijonu mažiau. Bet čia tik pusė bėdos, nes centrinė valdžia su savivalda elgiasi švelniai tariant, negražiai, pvz., pakelia atlyginimus, o tam pakėlimui pinigų praktiškai neduoda. Pateiksiu vieną pavyzdį. Tarkime vaikų lopšelio darželio „Žilvitis“ atlyginimų didėjimui iš biudžeto skirta 6,7 tūkstančio, o pagal koeficientus reikia 106,3 tūkst., kuriuos privalome atrasti biudžete. Šitokiu būdu kasmet didėja atlyginimams išmokamų pinigų kiekis, o mažėja lėšos visoms kitoms išlaidoms, pradedant keliais, apšvietimu ir baigiant prisidėjimu prie europinių projektų. Esame priversti spaustis, taupyti kiekvieną centą. 2020 metais šalyje nesurenkant gyventojų pajamų mokesčio, Anykščiai išliko vienu iš nedaugelio rajonų,  išvengusių skolinimosi, nors prieš Šv.Kalėdas dar esame negavę apie 2 mln. eurų gyventojų pajamų mokesčio. Dėliodami biudžetą, darome prioritetinių darbų sąrašą - ką privalome daryti ir pinigų tam rasti, ir kokius darbus teks atidėti.

- Biudžetinės įstaigos 2021 – iesiems metams nusimatė tiek daug veiklos, kad sudėjus jų poreikį savivaldybei reikėtų iš kažkur gauti papildomus 7 milijonus...
- Dėliojant biudžetą norai „subalansuojami“ braukant raudonu tušinuku. Jeigu rimtai, savivaldybė nėra centrinė valdžia ir savivaldybės biudžetas negali būti deficitinis, netgi savivaldybės negali skolintis, o jeigu kažkiek pasiskolina, privalo tais pačiais metais skolas atiduoti. Baisiausia, kad tie įstaigų norai nėra kažkoks kosmosas. Turbūt kiekvienas vaikų darželis ar mokykla svajoja apie renovaciją, didėja socialinių paslaugų poreikis, visi nori važinėti pažvyruotais ir nugreideriuotais keliais, asfaltuotomis gatvėmis, turėti vandentiekį ir kanalizaciją. Esame priversti ir švelniai mažinti etatus, prašome įstaigų, kad, žmogui išėjus į pensiją, labai pagalvotų, ar tikrai negalima be jo apsieiti.

- Beje, kaip kinta savivaldybės gyventojų ir valdininkų skaičius? Žmonės kalba, kad valdininkų nuolat daugėja, o žmonių mažėja. Ar mums negresia tapti rajonu su 21 Tarybos nariu?
- Gyventojų skaičius taip drastiškai, kaip prieš keletą metų, nebemažėja. Valdininkų skaičius taip pat pamažu mažėja, nors centrinė valdžia kasmet savivaldai primeta vis naujų funkcijų, pvz., pavasarį priimtas infrastruktūros įstatymas reikalauja, kad savivaldybėse atsirastų inžinieriaus etatas. Tarybos narių skaičius - mažiausia bėda. Jeigu gyventojų skaičius rajone sumažėtų iki 19999, į Tarybą automatiškai būtų renkami ne 25, o 21 narys, tačiau kol kas tai negresia.

 - Į savivaldybės biudžetą atkeliauja žemės, nekilnojamojo turto ir fizinių asmenų pajamų mokestis. Ar žinote darbdavių, kurie labiausiai  papildo rajono biudžetą?
- Anykščiuose nėra „Achemos“ dydžio įmonių, o „Anykščių Vyno“ akcizai plaukia į šalies biudžetą, todėl rajono biudžetą ženkliausiai pildo gyventojų pajamų mokestis, kurio daugiausia šiemet sumokėjo SPA „Vilnius“ ir sveikatos priežiūros įstaigos. Nemažas sumas žemės ir žemės nuomos mokesčio sumoka ūkininkai.

- Niekas jau nebeabejoja, kad Anykščiai pasuko turizmo, o ne pramonės ar žemės ūkio vystymo keliu. Tačiau  kad Anykščiuose būtų gera gyventi, reikia darbo. Kokia situacija Anykščių darbo rinkoje turėtų būti 2021 –aisiais? Juk žinote, kokiai veiklai rajono savivaldybė išduoda leidimus.
- Karantinas ir kai kurie neprotingi buvusios vyriausybės sprendimai išaugino nedarbo lygį ne tik kurortuose ir kurortinėse teritorijose, bet ir pramoniniuose miestuose. Tikiuosi, kad pasibaigus karantinui, ypač jeigu padės vyriausybė su adekvačiais sprendimais, nedarbo lygis grįš į 2019 metų lygį. Antra vertus, man visada nesuprantamas paradoksas, kad, didėjant nedarbui, Anykščiuose didėja gyventojų indėliai bankuose ir išduodama kone daugiausia statybos leidimų tarp aplinkinių savivaldybių.

- Kokius svarbiausius darbus ruošiatės nudirbti 2021-aisiais?
- Svarbiausia stabilizuoti COVID-19 protrūkį, subalansuoti biudžetą, pasiekti, kad sumažėjus lėšų nesustotų darbai. Kitais metais laukia nemaža didelių projektų (Tilto g., Žvejų g., muziejaus saugyklos, Svėdasų senelių namų) užbaigimas. Didelis iššūkis bus kvartalinės renovacijos projekto įgyvendinimas.

- Metams baigiantis išryškėjo, kad mūsų tautos istorijos liudininkai - piliakalniai rajone ypač apleisti. Kaip ketinate spręsti šią problemą?
- Piliakalniai nėra apleisti. Kol kas, nesirealizavus pilies statybos idėjai, istorikams „skauda“ dėl Vorutos. Problemą aš matau plačiau. Saugomų teritorijų tarnyba sukūrė daug infrastruktūros, o lėšų Regioniniams parkams skiria per mažai. Dėl to jau kreipėmės į VSTT.

- Jūsų anūkas Mykolas pradėjo lankyti mokyklą. Kaip tai pakeitė Jūsų požiūrį į švietimą?
- Požiūris į švietimą nepasikeitė, bet manau, kad mokymo programose per mažai tautiškumo, o praeitos Seimo daugumos politikams niekada neatleisiu už sugriautą pedagogų ruošimo sistemą ir sunaikintą edukologijos universitetą.

...ir beje – kiek naujų augalų rūšių 2020- aisiais pasodinote?
- Paskutiniais metais Traupio botanikos sodas kasmet pasipildo maždaug 1000 naujų augalų rūšių ir veislių. Ne išimtis ir šie metai. Tik pasikeitė geografija. Negalėjau sodinukų išvažiuoti į Lenkiją, bet atradau, kad dar retesnių ir įdomesnių augalų sėklų galima parsisiųsti iš JAV...

-ANYKŠTA

Palikite komentarą

Sąlygos ir terminai.
  • Viena aišku

    Nuoroda

    Kai per rinkimus nebuvo jokios agitacijos už Jovaišą iš mero pusės, vadinasi palaikė Tomiliną.

    Prieš mėnesį
  • TS

    atsakymas į: Viena aišku Nuoroda

    Nu jo, matosi, kad yra žmonių, kurie visą priešrinkiminį laikotarpį pragėrė. Kaip buvo galima nematyti vos ne kasdieną Obelevičiaus feisbuke, "Anykštoje" dedamos reklamos už Jovaišą? Dėl to net buvo puolamas, kad merui nedera taip aktyviai agituoti. Gaila tik, kad anykštėnai nepaklausė protingų argumentų ir atsitiko taip, kad anykštėnai išsirinko opozicijoje esantį Karbauskio tarną, kuris ne padės Anykščiams, o daugiau kenks.

    Prieš mėnesį
  • ULBA

    Nuoroda

    Prieš 2019m. kovo 3d. rinkimus į merus.Jus sakėte cituoju; ,, Trūkstant būtų,ieškosiu turto vystitojų'' kurie statytu Anykščiuose daugebutį.Sakėte butai neturėtu būti brangus nes Anykščiuose žemė pigi.Taigi gal ipusėjo daugiabučio statyba, norėčiau rezervuoti butą,galėčiau dalį sumokėti avansu.

    Prieš mėnesį
  • informacija

    atsakymas į: ULBA Nuoroda

    Meras nemelavo. Turto vystytojai nupirko seną biblioteką ir čia planuoja du daugiabučius, bet čia butai neturėtų būti pigūs. Kiti nupirko profkės bendrabutį, kur planuoja įrengti nemažai pigių butų. Žinoma, kaip greitai atsiras butai, priklausys ne tiek nuo mero, kiek nuo ekonominės šalies padėties.

    Prieš mėnesį
  • optimistui

    Nuoroda

    meluoji ir buvau pareigose ir nebuvau nei komunistu ,nei kgb pakaliku,einant i pareigas ,reikia dirbti ,o jo naudingu darbu nera ne su ziburiu,gal as nezinau ,ka jis zmonems gero padare del coronos,juk jis meras ,juk gauna dvi algas ,jis turetu ir diena ir nakti del zmoniu dirbti ,bet mes matem per tv ir zinom jo viena darba ,juk rodeo kur kiti

    Prieš mėnesį
  • nepartinė

    atsakymas į: optimistui Nuoroda

    Nesikišu į politikas, bet negaliu pakęsti šmeižtų ir neteisybių. Ar tu durnas ar skaityti nemoki, ar neapykanta aptemdė pragertas smegenis? paskaityk straipsnį ir pamatysi, kiek vien per šitus metus padaryta. O kiek padaryta per ankstesnes kadencijas, pradedant lajų taku ir baigiant Kalitos kalnu, namų renovacijomis ir pan. Esu įsitikinusi, kad tiek, kiek padaryta prie Obelevičiaus nepadarė ir dar kokį 10 metų nepadarys visi merai kartu sudėjus. O kaip merai gali sustabdyti koroną gal galėtum patarti

    Prieš mėnesį
  • Optimistas

    Nuoroda

    Jau 30 metų gyvenam laisvoj Lietuvoj, o vis tebesisvaidoma kaltinimais : komunistas, kagėbistas ir t.t. Keista, kad gerbiamas meras Sigutis vis užkliūna, vis jam prikišama komunistinė praeitis. Tokių juk Lietuvoj buvo tūkstančiai, vien Anykščių rajone gal keli šimtai. Tiesiog privalėjai stoti į TSKP, jei norėjai dirbti vadovaujantį darbą., ko nors daugiau pasiekti. Argi tai nusikaltimas, kad tas ar anas buvo komunistu? Geriau būkime vieni kitiems nuolaidesni, daugiau šypsokimės, būkime optimistai, bendrom jėgom prieš tą koronovirusą kibkim kovon. O paskaitai komentarus, tai vien tik pagieža, pyktis, nepagrįsti kaltinimai ir užgauliojimai. Gėda.

    Prieš mėnesį
  • Tu

    atsakymas į: Optimistas Nuoroda

    paaiškink Vaiginui ir Alesionkai

    Prieš mėnesį
  • T

    atsakymas į: Optimistas Nuoroda

    tiesa , idejiniu komunistu buvo vienas kitas ,

    Prieš mėnesį
  • Lietuvio mentalitetas

    atsakymas į: Optimistas Nuoroda

    Prie sovietų rėkė,kad buvai banditas-miškinis,dabar tie patys rėkia,kad buvai komunistas.

    Prieš mėnesį
  • nu

    atsakymas į: Optimistas Nuoroda

    prie lovio galejo nelisti kolobarantas ,komunistas ?? kur sazine ???

    Prieš mėnesį
  • Rokas

    atsakymas į: nu Nuoroda

    Geriau jau valdžioje nevagiantis buvęs komunistas, negu vagis patriotas. Reikia tik džiaugtis, kad sąžiningi žmonės eina į valdžią. Karbauskis ar dėžutinis Masiulis, Henytė ar tulpiniai nebuvo komunistais, tai jie turi sąžinę, ar ne? Buvęs komunistas, Rusijoje mokslus baigęs Tubis kažkodėl niekam neužkliuvo.

    Prieš mėnesį
  • Kas nežino

    atsakymas į: Rokas Nuoroda

    Komunisto etiketė yra Alesionkos arkliukas

    Prieš mėnesį
  • koks supratimas

    Nuoroda

    tokios ir mintis ,kas tokius renka ,pasibaisetina

    Prieš mėnesį
  • Vida

    atsakymas į: koks supratimas Nuoroda

    Niekas niekur tokių debilų komentatorių nerenka, todėl ir išlieja susikaupusią nevykėlių tulžį komentaruose.

    Prieš mėnesį
  • sm.verslas

    atsakymas į: Žmonėms sekasi Nuoroda

    Taigi, būtent, visos didžiosios kompanijos investuoja didmiesčiuose bei aplink juos ir pramoniniuose miestuose, kaip Visaginas, Kėdainiai, Akmenė, t.y. ten, kur yra kvalifikuota darbo jėga. Todėl protaujantys žmonės ir nesvaigsta, kad į Pasvalį, Anykščius ar Kupiškį ateis tokios įmonės, kaip termofišeris, nes tokiuose miestuose jie nerastų nė vieno tinkamo darbuotojo. Maži miesteliai turi orientuotis į smulkų verslą, paslaugų sektoriaus vystymą, idealu būtų maisto perdirbamosios pramonės nedidelės įmonės, kaip Ažuožeriuose, ir pan. Todėl manau, kad Anykščių valdžia teisingame kely.

    Prieš mėnesį
  • Ir vėl

    Nuoroda

    Kai Tubis padarė o tu tik į Lenkiją sodinukų važinėjai, gera girtis rezultatais kurie ne tavo

    Prieš mėnesį
  • anykštėnas

    atsakymas į: Ir vėl Nuoroda

    blyn, bandau sugalvoti, ką čia tas Tubis padarė ir galvoje tik upės šienavimo mašina, kuri neveikia, ekranas už 70 000, išleisti pinigai piliai, kelionė į Kiniją, tiesa, kelios asfaltuotos gatvės ir... viskas. Netgi biokuro katilinė tai nuopelnas Sigučio ir Krikštaponio, nes Tubis jau tik juostelę perkirpo.

    Prieš mėnesį
  • Pala pala

    atsakymas į: Ir vėl Nuoroda

    Ką Tubis padarė? Vos nesugriovė Tilto gatvės projekto ir vos neprarado 2 mln eurų? Tubio laikotarpis baisi duobė Anykščių istorijoje. Kas Obelevičiaus buvo pradėta, Tubis pabaigė ir stop, jokių darbų ir idėjų, tik žmonių mėtymsi iš darbo ir savų policininkų kišimas. O sigutis geriau į Lenkiją važinėja sodinukų per atostogas ir už savus, negu Tubis į Kiniją už savivaldybės pinigus.

    Prieš mėnesį
  • Ir dar paklausiu mero:

    Nuoroda

    Mere, kaip jums pačiam atrodo, ar po 30 nepriklausomybės metų neturėtų buvusieji komunistai nešdintis lauk iš bet kokios Lietuvos Respublikos valdžios postų, a?

    Prieš mėnesį
  • sąjūdietė

    atsakymas į: Ir dar paklausiu mero: Nuoroda

    Pagalvojau, kodėl tik meras užkliūva, kad yra buvęs TSKP nariu, kodėl neužkliuvo Tubis, buvęs sodros vadas Ratautas, buvęs rajono valdytojas Dačiulis, Baura ir kiti? Pagaliau supratau, kad taip KGBistai ir TSKP nomenklatūra kerštauja visiems, kurie 1988-89 metais spjovė į komunistų partiją ir nuėjo su sąjūdžiu, kuris vėliau transformavosi į dešiniąsias partijas.

    Prieš mėnesį
  • Juozas R.

    atsakymas į: sąjūdietė Nuoroda

    Mere, nekreipk dėmesio į tokias replikas. Aš savo TSKP bilietą pamoviau ant armatūros prie Seimo, kai ne kartą važiavau su anykštėnais naktimis budėti prie parlamento, Jūs nusispjovėte į TSKP, kai tapo aišku, jog mes nugalėjom, o kai kurie to meto partinukai įsirėmino bilietus ir pakabino juos ant sienos. Dar pažįstu asmenis, kurie važiuoja į susitikimus su komunistais jų renginių metu, pasveikindami juos kokia nors proga ir atvirai pateisina bei pašlovina komunistinį laikotarpį. Deja, tokių žmonių yra mūsų valdžioje.

    Prieš mėnesį
  • Sigutis Obelevičius

    atsakymas į: Juozas R. Nuoroda

    Gerb. Juozai, aš ir nekreipiu dėmesio, nes dairymasis atgal neveda į priekį. Tokie buvo laikai, kai paskyrė direktoriumi, apsižiūrėjo, kad nepartinis, skubiai iškvietė į partkomą ir jau TSKP narys. Niekada to neslėpiau ir nesididžiavau, o prasidėjus sąjūdžiui padėjau bilietą, nors dar buvau iškviestas antrojo LKP sekretoriaus rusiška pavarde aiškintis, kad direktoriui taip nedera elgtis. Bet tai buvo pasirinkimas, kaip ir tamstos, ir todėl aš niekada nesidairau į praeitį, kuo tas žmogus buvo prieš 30 ar 50 metų, svarbu, koks to žmogaus pasirinkimas ir kokie realūs darbai.

    Prieš mėnesį
  • Taigi

    atsakymas į: Ir dar paklausiu mero: Nuoroda

    Pritariu, bet pirma kėgėbistai, manau. Bet, jeigu išsinešdintų ne kas liktų.

    Prieš mėnesį
  • Ir dar paklausiu mero:

    Nuoroda

    Mere, o kaip jums pačiam patinka šitas "švogerinis - ditirambinis" interviu,a ?

    Prieš mėnesį
  • skaitytoja

    atsakymas į: Ir dar paklausiu mero: Nuoroda

    Kur čia ditirambai? Labai profesionalus interviu. Su malonumu perskaičiau, daug koncentruotos informacijos apie Anykščius pateikta. Manau, kad tokie interviu turėtų būti bent kas ketvirtį.

    Prieš mėnesį
  • etikoskomisija.lt

    atsakymas į: skaitytoja Nuoroda

    "29 straipsnis Žurnalistai, viešosios informacijos rengėjai ir skleidėjai, rengiantys informaciją apie įmones ir organizacijas, skelbiamoje informacijoje privalo atskleisti savo ryšius su jomis ir aplinkybes, kurių nutylėjimas gali sumažinti teikiamos informacijos objektyvumą."
    :) :) :) tik pastebėjimas, kurio pasigendama.

    Prieš mėnesį
  • Nu

    atsakymas į: etikoskomisija.lt Nuoroda

    Pilnatis veikia. Manau, kad Etikoskomisija pamiršo išgert Gusto vaistų.

    Prieš mėnesį
  • Astai

    Nuoroda

    Ar grazu šitaip nusišneketi,-tai kodel dabar zidinys ligonineje ir tiek kaneliu jau palaidotu,-rezultatai matosi

    Prieš mėnesį
  • na

    Nuoroda

    nuveikta labai dauk,-iš ligonines išvytas gerb.Vasiliauskas,kad neatidare karšciavimo klinikos,o kodel tiek mirciu ir zidinys ligonineje,kai valdo Vaiginas ,- kas kaltas dabar.,.

    Prieš mėnesį
  • medikė

    atsakymas į: na Nuoroda

    Jeigu būtų Vasiliauskas, jau būtų pusė daktarų išmirę. Vaiginas dar bent kažkiek kontroliuoja padėtį. Panevėžy gydytojai serga šimtais.

    Prieš mėnesį
  • Asta

    atsakymas į: na Nuoroda

    Jei būtų tas liberalas dar be kaukės po koridorius būtų pasivaikščiojęs, tai ne vieną gydytoją reanimacijoje turėtume, o numirusių gydytojų kalnelį naujose kapinėse.

    Prieš mėnesį
  • Astai ir kitiems

    atsakymas į: Asta Nuoroda

    Vasiliauskas būtų išaugęs į gerą vadovą, tik reikėjo laiko. Deja, rajono vadovų sumanymas buvo kitoks... Kada nors sužinosime daugiau.

    Prieš mėnesį
  • Cekava

    Nuoroda

    Paaiškinkit protingieji kurmiai kaip prie naujai (2021 01 05) publikuojamo straipsnio komentarai jau prieš dieną surašyti.
    Ar čia kokie covidai apverčia laiką ar gudrus redaktorius :)

    Prieš mėnesį
  • Daržininkas

    atsakymas į: Cekava Nuoroda

    Labai nemalonu, kai labiau domėjosi apie medžiotoją, nei apie vadovą, kad ir popierinį, tad tenka iškelti iš naujo su visais komentarais

    Prieš mėnesį
  • Na

    Nuoroda

    Na sakote Anyksciuose yra jaunimo deja jie tik deklaruoja gyvenamaja vieta pas tevus o gyvena ir dirba didmiesciuose ir deja tikrai nenoretu gyventi cia juk jaunimui cia nera jokiu perspektyvu nera normalaus darbo na aisku atsiranda gristanciu is uzsienio tai gal jie gali ir namus pasistatyti bet ar neatsibos jiems gyvenimas pensininku miestelyje

    Prieš mėnesį
  • Anykštėnas

    atsakymas į: Na Nuoroda

    Žinoma neatsibos, nes meras ir jo komanda net ir neturėdami reikalingų leidimų vykdo statybas ir investuoja biudžeto lėšas į savivaldybės turizmo ir pramogų verslą, kaip ir kiti žymūs Lietuvos milijonieriai, kurie stato namus ir vilas net ir draudžiamose , saugomose teritorijose. Taigi, nepraeis ir du metai, kaip Anykščiai taps lygiavertis miestukas Druskininkams, kuriuose investuoja Vilniečiai ir Kauniečiai į nekilnojamąjį turtą ir persikelia ten gyventi, bei dirbti nuotoliniu būdu. Manau, kad dabar ir privačiam verslui nebebus tokių sankcijų dėl kokios laikinos terasos prie vasaros kavinės įrengimo, kaip kad buvo prie liberalų ir jų komandos mero.Dabar valdančiojoje koalicijoje ir jos sudarytoje komandoje visi savi, kurioje pasitikėjimas patvirtintas pareiškimu.

    Prieš mėnesį
  • Vytenis

    Nuoroda

    LEU Alumnų draugijos FB puslapyje "užvirė" diskusija, kai pacitavau mero mintį apie pedagoginio uždarymą...

    Prieš mėnesį
  • Albertas

    Nuoroda

    Solidus, kartu ir šiltas žmogiškas interviu. Jaučiasi mero patirtis. Tikrai daug darbų nuveikta per metus. Taip ir toliau.

    Prieš mėnesį
  • šiaip

    Nuoroda

    reiktų džiaugtis, kad išduodama daug statybos leidimų, kad gyventojų indėliai bankuose auga. Vadinasi, anykštėnai gyvena geriau.

    Prieš mėnesį
  • Neklaidinkit

    atsakymas į: šiaip Nuoroda

    Žmonių gyvenimo lygį parodo ne statybos leidimų skaičius, o skurdo lygis, vidutinis dirbančiųjų atlygis ir bedarbystės lygis. Rodiklių yra ir daugiau, bet šie 3 yra pagrindiniai. Juos reikia palyginti su ankstesniais metais, su aplinkiniais rajonais ir su šalies vidurkiu, tada matysime ar anykštėnai gyvena geriau ar blogiau.

    Prieš mėnesį
  • Taip

    atsakymas į: Neklaidinkit Nuoroda

    Labai teisinga pastaba.
    Daugiausiai darbingo amžiaus gyventojų lapkričio 1 d. buvo registruota bedarbiais Lazdijų (23,4 proc.) ir Rokiškio (20,5 proc.) rajonų savivaldybėse.
    Lazdijų 23,9
    Rokiškio 21,1
    Kelmės 21,1
    Vilkaviškio 21
    Kalvarijos savivaldybė 21
    Zarasų 20,9
    Ukmergės 20,4
    Ignalinos r. savivaldybė 19,9
    Jurbarko 19,7
    Anykščių 19,5
    Pasvalio 18,9
    Vidutinė alga 2020 III ketvirtyje ( bruto) padidėjo su II ketvirčiu, padidėjo nuo 2019 III ketvirčio
    Anykščių r. sav. 1 143,4 eur. 2,8 proc. 12,4 proc.
    Kupiškio r. sav. 1 170,0 5,1 13,6
    Ukmergės r. sav. 1 203,4 5,9 4,8
    Rokiškio r. sav. 1 189,3 3,5 11,0

    Prieš mėnesį
  • ???//

    atsakymas į: Taip Nuoroda

    Kas čia aiškino, kad turizmas Anykščiams blogai. Pažiūrėkim, kokia bedarbystė miestuose, kur turizmo nėra, tik pramonė - Ukmergė, Rokiškis - lyderiai.

    Prieš mėnesį
  • Tiesos ir teisingumo!

    atsakymas į: Taip Nuoroda

    Tendencinga, nepilna ir neapibendrinanti informacija. Matyt, parašė ne ekonomistas, o suinteresuotas politikas.

    Prieš mėnesį
  • Prašau

    atsakymas į: Tiesos ir teisingumo! Nuoroda

    Tad padarykit lentelės forma siūlomą informaciją su palyginimais ir paskelbkit. Bus dėkui

    Prieš mėnesį
  • OOO

    atsakymas į: Tiesos ir teisingumo! Nuoroda

    Nuo kada statistikos departamentas ir užimtumo tarnyba susiinteresuota politika? Ir dar tokios tarnybos stengiasi kažkokio Anykščių mero naudai?

    Prieš mėnesį
  • Skaitytojas

    Nuoroda

    Turime merą, kuris moka pristatyti savo nuveiktus darbus.

    Prieš mėnesį
  • Juozas

    Nuoroda

    Perskaičius interviu, pasigendu gerb. Mero pasisakymų kokias klaidas prėjusiais metais padarė ir kaip žada keisti savo vadovavimo strategiją, kad likusiais kadencijos metais tokių "" nučiuožimų" nuo trasos nesikartotų? Ypatingai po Seimo rinkimų tai svarbu koalicijos partneriams.

    Prieš mėnesį
  • specialistė

    atsakymas į: Juozas Nuoroda

    Nematau jokių mero nučiuožimų ir klaidų. Kas čiuožė, tas STT suimtas.

    Prieš mėnesį
  • Jadze Svedasu

    atsakymas į: specialistė Nuoroda

    Aš galvoju, kad prasta specialiste esi. Nematai merą klaidų apie kurias net savas laikraštys parašė. Matyt esi labiau ležuvio specialistė. A merui raikėtų pripažint klaidas, tadu ir rinkėjai vėl pripažins geru teisingu vadomu, o ne tik prisitaikančiu prie koalicijos interesų ir sava kėdes atlašą.

    Prieš mėnesį
  • ???

    atsakymas į: Jadze Svedasu Nuoroda

    Jadze, kur tos mero klaidos?

    Prieš mėnesį
  • Jo

    Nuoroda

    Tai jau legalizavo žolu??

    Prieš mėnesį
  • Apie ką čia?

    Nuoroda

    „ - Esu baisus skaičius - 13 13!
    - O aš - 66 66 66 .
    -Yra ko bijoti! Aš – 2020”.
    Memais dalijamasi socialiniuose tinkluose apie besibaigiančius metus. Kokie Jums buvo šie 2020 - ieji, ,,covido“ metai, po Kristaus? Gerai ar ne, kad išsaugojome Anykščių ligoninę ir į ją sugrįžo vyr. gydytojas Dalis Vaiginas?

    Prieš mėnesį
  • D.:)

    atsakymas į: Apie ką čia? Nuoroda

    O kuri rajono ligoninė neišsaugota ir kurioje šalies ligoninėje beveik metus laiko nerandamas nuolatinis vadovas?

    Prieš mėnesį
  • medikė

    atsakymas į: D.:) Nuoroda

    Apsidairykite aplinkui, daugybė ligoninių neturi pagrindinių skyrių, likusios beveik kaip Troškūnų, nuo Kupiškio, Molėtų iki Kaišiadorių ir kt.

    Prieš mėnesį
  • Slaugytoja

    atsakymas į: medikė Nuoroda

    ne išimtis Anykščių ligoninė, kurios veiklos rodikliai nuolat blogėja

    Prieš mėnesį
  • Pamenu

    atsakymas į: Slaugytoja Nuoroda

    Vasiliausko valdymo metais padėtis buvo stabilizuota

    Prieš mėnesį
  • Skaitytoja

    Nuoroda

    Atrodo, kad lyg ir viskas sustojo per koroną, bet kiek padaryta daug per metus. Šaunuolis meras ir jo jauna komanda. To ir tikėjomės.

    Prieš mėnesį
  • Ateičiai

    Nuoroda

    Norėtusi daugiau duomenų, tarkim ir dėl tų statybų, kokios vietos dabar patraukliausias, ar žmonės keliasi į kaimus, sodus, netoli miesto ar į miestą. Iš kur tie naujakuriai, palyginimai su ankstesniais metais ir t. t.

    Prieš mėnesį
  • ULBA

    Nuoroda

    Ponę Gražina ,nepravardžiuokite mūsų Mero,jo vardas yra Sigitas,pažiurėkite į gimimo liudijimą.Juk labai negražu,kai pravardžiuoja, pavyzdžiui jūsų meilę Vydmantą ir vadina,,Šmigeliu''.

    Prieš mėnesį
  • /.

    atsakymas į: ULBA Nuoroda

    Tu kas per akušeris, kad gimimo liudijimus žinai? Tai dabar vaikai nebeturi tėvo, nes jų gimimo liudijamuose įrašyta tėvas - Sigutis?

    Prieš mėnesį
  • ULBA istorikas

    atsakymas į: /. Nuoroda

    1998m. spalio 10 dieną ,,Anykštoje'' rašo Sigitas Obelevičius,jis save vadina Sigitu o straipsnio,pavadinimas ,,Augalų vaikai''.Galėčiau dar daug straipsnių ,,Anykštoje'' apie 2000 metus rašoma Sigitas,o gal kai padėjo komunistų partijos bilieta tapo Sigučiu,panašiai,kaip Sigito partijos aktivistė buvusi aktyvi komunystė stebėjusi ar neina vaikai į bažnyčią.Vietoj Onutės tapo ,,Oncia''.

    Prieš mėnesį
  • Oooo

    Nuoroda

    Be konkurso tiesiai į vyr ,gyd kėdę atgal ? Įdomiai viskas ,ar ne ,,korupcija siguti ? Kaip paaiškinsi gyventojams ?

    Prieš mėnesį
  • gydytoja

    atsakymas į: Oooo Nuoroda

    kvaileli, priimtas laikinai. Konkursas kažkada bus, bet gal ir gerai, kad per koronos įkarštį nedaro.

    Prieš mėnesį
  • Vladas

    atsakymas į: gydytoja Nuoroda

    Nusisnekejo pilnai,kalti Anykščių žmonės kas blogai,kas gerai tai jis obelevicius ir administracijos vadovė,vaiginas nepakeičiamas kuris laižo padus,ideali savivaldybė?.

    Prieš mėnesį
  • Nu nu

    Nuoroda

    Nebejuokink voveriu

    Prieš mėnesį
  • Anykstene

    Nuoroda

    Taip sutinku kad kazkas yra daroma deja ar mums anykstenams daugiau turbut turistams o reiketu daugiau demeaio skirti miestelio gyventojams juk pirmiausia reikejo renovuoti centre esancius daugiabucius ir isivaizduokite kaip pasikeistu miesteluo vaizdas teko buti daugelyje miestu ir visur pirmiausia rupinamasi centro vaizdu

    Prieš mėnesį
  • Anykštėnei

    atsakymas į: Anykstene Nuoroda

    Jums šizofrenija? Norite, kad būtų daroma vietiniams gyventojams ir siūlote renovuoti ( kažkodėl ) miesto centrą? Vietinis gyventojas po centrą nevaikšto, o tai, kad pasirodė, jog kitus renovacija pradėdama nuo centro, tai tik parodo, kad ESATE MENKO INTELEKTO. Ukmergės centre nėra nei vieno renovuoto daugiabučio. Panevėžys pradėjo nuo Tulpių gatvės, centre nėra nei vieno. Jonava pradėjo nuo Panerių gatvės. Renovacija- ne dizainas, Renovacija - tai taupymas ir patogumas.

    Prieš mėnesį
  • Aha

    atsakymas į: Anykštėnei Nuoroda

    Kokie nemandagūs mūsų išrinktieji... Pažiūrėkit, kokia jų retorika

    Prieš mėnesį
  • to Aha

    atsakymas į: Aha Nuoroda

    Kodėl galvojate, kad anykštėnė išrinkta? Kas tokią kvailą rinko? Aš jos net į klasės tėvų tarybą nerinkčiau, nes kvaili žmonės pridaro bėdų.

    Prieš mėnesį
  • Darius

    Nuoroda

    Todėl kad migrantai ..grižti galvoja ...vien tik mes4šeimos statom ...o lietuvoi niekada neuždirbsi čia tik bedarbistė

    Prieš mėnesį
  • Domas

    atsakymas į: Darius Nuoroda

    Niekas nesiruošia grįžti į tą ubagyna ,nenusišnekėk,o ypač emigrantai.Tie kurie būvo išvažiavę užsidirbti jau grįžo ir dar vienas kitas nepritapėlis grįžo, bet baigsis pinigai ir vėl lėks atgal.

    Prieš mėnesį
  • Šiaip

    Nuoroda

    Neskaitau tokių interviu, bet net nepastebėjau kaip "prarijau"
    puslapį skaitalo. Profesionali žurnalistė ir įdomus pašnekovas. Net konservatorių nekenčiantys komunistai ir kėgėbistai komentatoriai nelabai turi ką pripaškudint.

    Prieš mėnesį
  • Zita

    Nuoroda

    Reiketu botanikos sode idarbint kelis sodininkus , juk jeigu per metus pasipildo 1000 nauju augalu tai reikalinga ju prieziura , o gal ir egzotisku gyvunu ikurdint , juk nuo kolukio gal fermu pastatu yra.

    Prieš mėnesį
  • Jooo

    Nuoroda

    Ot duoda Obelevičius: be Vaigino nėra kam...

    Prieš mėnesį
  • Pastebėtojas

    atsakymas į: Jooo Nuoroda

    Svarbu koalicija nebyra, kurios susitarymo sąlyga ir yra tai ką matome. Kol politinėje valdžioje esantys darbo pasekmes vertina tik pagal pažintis ir asmeninius ryšius, tol gerovės valstybė tarnaus tiems susisaisčiusiems asmeniniais ryšiais, o ne įstatymo raide...Taigi ką tauta išrinko į koaliciją, tą ir priimkime kaip duotybę, o ne kaip patys įsivaizduojame.
    Linksmos Kalėdų rezidencijos uždarymo ceremonijos ir patogių metų anykštėnams :)

    Prieš mėnesį
  • Chi chi chi

    Nuoroda

    Interviu tarp švogerių, a ne?

    Prieš mėnesį
  • N

    atsakymas į: Chi chi chi Nuoroda

    o kas cia tie svogeriai ?

    Prieš mėnesį
  • Zirzeklis

    Nuoroda

    Kas sugrąžins iš rajono biudžeto išleistus nusileidimo ant padangos trasos įrengimui pinigus? Ar bus ieškomi kalti asmenys?

    Prieš mėnesį
  • Z

    atsakymas į: Zirzeklis Nuoroda

    Gal Tubis iš savo sąrašo sumokės už komitetčikės nuopelnus? Reikia pagirti Obelevičių, kad nenuslėpė tokios veiklos ir dabar viskas bus ištaisyta.

    Prieš mėnesį
  • Daržininkas

    atsakymas į: Z Nuoroda

    Pats priėmiau, perkirpau juostelę, pasivažinėjau, nepatiko- kiaušiukus nutrynė, todėl reikia uždaryti.

    Prieš mėnesį
  • Kolūkietis

    atsakymas į: Zirzeklis Nuoroda

    Neieškok dantų subinėj :)

    Prieš mėnesį
  • Rolandas

    Nuoroda

    Nedarbas turi ir teigiamu pasekmiu : bedarbiai maitinasi nekaloringu maistu ir isvengia nutukimo sukeliamu ligu ,mazeja nusikalstamumas , nes tam neuztenka fiziniu jegu ,maziau suruko , nuoruku nelabai jau daug gatveje metosi ,alkoholi geria tik iki 20 laipsniu stiprumo , o tie kas dirba pilia i gerkle 40 laipsniu ,maziau prausiasi ir taip sumazina valymo irenginiu apkrovima ir t.t.

    Prieš mėnesį
  • pramonė veža

    atsakymas į: Rolandas Nuoroda

    Tada pavydas ima už tuos miestus kur bedarbių daugiau nei Anykščiuose - Ukmergė, Rokiškis ...

    Prieš mėnesį
  • n.

    Nuoroda

    Na ir pokstininkas, iki balandzio 1 dar toli .

    Prieš mėnesį
  • miestietis

    Nuoroda

    idomu kiek kainuoja siais laikais prie upes sklypas? kyla pamatai miskeliuose

    Prieš mėnesį
  • Taigi aha, pažiūrėk !

    Nuoroda

    Kas čia per komunistinė seniena kvaksi ?

    Prieš mėnesį
  • Vaja

    atsakymas į: Taigi aha, pažiūrėk ! Nuoroda

    Gal kartu komunistų partijos susirinkimuose balsavai, kad taip giedi? Ar pyksti , kad padėjo tos taprtijos bilietą po kojom?

    Prieš mėnesį
  • Jaja

    atsakymas į: Vaja Nuoroda

    Ne padėjo, o pakeitė į konservatorių ir toliau partiniu bilietu naudojasi. Nors jo partija TS-LKD ir skelbė liustraciją bei dekomunistizaciją.

    Prieš mėnesį
  • Nijole

    Nuoroda

    Tik raj. vadovu deka matosi daugiau jaunu zmoniu , o seniu maziau.

    Prieš mėnesį
  • Vardas

    atsakymas į: Nijole Nuoroda

    Jaunų nematau visai. Vien tik seniai po ištuštėjusį miestelį blaškosi.

    Prieš mėnesį