Drąsiai galima sakyti, kad žmogaus organizmas – vis dar gerai nepažinta plotmė. Nors įvairių sričių specialistai (gydytojai, mokslininkai, psichologai, sociologai ir t.t.), atlieka įvairius tyrimus ir bando surasti atsakymus į įvairius klausimus, akivaizdu viena: statistinis gyventojas dar daug ko nežino apie save. Ne išimtis yra ir probiotikai: nors jie, gerosios bakterijos, randami kiekvieno žmogaus organizme, daugelis nežino svarbių faktų. Tačiau yra ir gera žinia – įvairių sričių specialistai skuba dalintis atrastomis ir patvirtintomis tiesomis. Tad, ar žinote, kad?...

 Gerosios bakterijos atsakingos ne tik už sklandų virškinimą

 

Įdomu tai, kad daugelis žmonių galvoja, jog gerosios bakterijos tik padeda palaikyti normalią virškinimo veiklą. Tačiau iš tiesų, gerųjų bakterijų nauda yra kur kas didesnė. UK žymus gydytojas Chris van Tullekan pažymi, kad gerosios bakterijos yra atsakingos ir už maistinių medžiagų įsisavinimą; toksinų pašalinimą, o taip pat – stiprina imuninę sistemą. Taigi, akivaizdu, kad gerosios bakterijos ženkliai prisideda prie puikios mūsų savijautos.

 

Reguliariai vartojamos avižos ne tik padės palaikyti teigiamą gerųjų bakterijų pusiausvyrą jūsų organizme, bet ir atneš dar daugiau naudos

 

Smagu, kai gydytojai ne tik kviečia tyrimuose sudalyvauti savo pacientus ar savanorius, bet ir patys juose noriai dalyvauja. Tad gydytojas Chris van Tullekan leidosi į kelių savaičių trukmės eksperimentą, kuriam vadovavo gydytoja Karen Scott, dirbant viename iš Aberdyno (Škotija) institutų. Šio eksperimento metu gydytojas Chris van Tullekan kasdien suvaldymo po 100 g avižų, o jam pasibaigus ir patikrinus sveikatos būklę, pastebėti puikūs rezultatai: ženkliai išaugo gerųjų bakterijų kiekis organizme; o taip pat sumažėjo cholesterolio kiekis. Tad akivaizdu, kad dubenėlis avižinės košės turėtų tapti kasdieniu jūsų mitybos įpročiu.

 

Pasaulio gyventojai išleidžia milžiniškas sumas probiotinių produktų įsigijimui

 

Nors gerųjų bakterijų mūsų organizme yra net maždaug 4 kartus daugiau nei blogųjų, dėl įvairių priežasčių, pavyzdžiui, po antibiotikų vartojimo, jų kiekis gerokai sumažėja. Tad geriausias sprendimas – vartoti prebiotikus papildomai. Įvairių šalių žmonės į tai žiūri iš tiesų atsakingai: ar žinojote, kad štai pavyzdžiui, UK gyventojai per metus išleidžia tris ketvirtadalius milijardo svarų sterlingų probiotiniams produktams įsigyti? Nepamirškite ir jūs įsigyti tokio pobūdžio gaminių. Gerosios žarnyno bakterijos, vartojamos papildomai, garantuos puikią jūsų savijautą; stiprins imuninę sistemą; leis greičiau iš organizmo pasišalinti toksinams; puikiai tinka ne tik suaugusiems, bet ir vaikams, kūdikiams, moterims nėštumo metu ir gali būti įsigyjamos tiesiog internetu. Portalas Scientificamerinacan.com primena, kad gerosios bakterijos turi būti parenkamos tinkamai ir atsakingai. Neretai pasitaiko atveju, kuomet asmenys, pavyzdžiui, po antibiotikų vartojimo kurso, pasirenka netinkamus gaminius su netinkamomis bakterijomis, tad dėlto gali kilti įvairių problemų, tokių kaip žarnyno uždegimas, viduriavimas ir t.t.

 

Svarbu laikytis rekomendacijų ir gerąsias bakterijas vartoti taip, kaip nurodyta

 

Garsusis JAV gydytojas Oz primena, kad gerosios bakterijos turi būti vartojamos taip, kaip yra nurodyta ant pakuotės, priešingu atveju, galimas ir šalutinis poveikis, pavyzdžiui, pilvo pūtimas. Tad būkite atsakingi ir preparatus vartokite tinkamai. Svarbu užtikrinti ir tinkamas laikymo sąlygas (apie tai informacijos rasite ant produkto pakuotės). Taip pat gydytojas primena, kad svarbu laikytis ir vartojimo termino (jis taip pat nurodomas ant pakuotės). Gerosios bakterijos – gyvi organizmai, todėl geriausių rezultatų sulauksite tik tuo atveju, jei vartosite jas galiojimui nepasibaigus.

 

Gerosios ir blogosios bakterijos sudaro unikalų derinį

 

Portalas health24.com atskleidžia, kad gerosios ir blogosios žmogaus organizme esančios bakterijos iš tiesų sudaro unikalų derinį – tokį unikalų, kaip ir žmogaus pirštų antspaudai. Tas pats portalas mums primena, kad taip reikalingos gerosios bakterijos iš tiesų yra trumpalaikės – jei jų yra jūsų organizme pakankamai, po kurio laiko jų gali tiesiog nelikti.

 

Gali pagerinti smegenų funkciją; sušvelninti dirgliosios žarnos sindromo keliamus simptomus, apsaugo nuo listerijų

 

Gyvename tokiu metu, kai protinis darbas tapo viena svarbiausių veiklų – milijonai žmonių nuo ryto iki vakaro praleidžia mokydamiesi; atlikdami tyrimus bei rašydami išvadas; rengdami įvairaus pobūdžio projektus ir t.t. Taigi, natūraliai kyla klausimas, kaip palaikyti puikią smegenų veiklą ar net ją suaktyvinti. Pasirodo, sprendimo toli ieškoti nereikia – portalas medicalnestoday.com pateikia informacijos apie tai, kad reguliariai vartojami probiotikai gali pagerinti smegenų veiklą. Taip pat vis daugėja įrodymų, kad reguliariai vartojami probiotikai gali padėti sušvelninti simptomus, kuriuos patiria dirgliosios žarnos sindromu sergantys žmonės.

 

Listerijos – tai bakterijos, gyvenančios dirvožemyje, vandenyje, dulkėse, netinkamai apdorotame maiste, o patekusios į žmogaus organizmą, jos gali sukelti listeriozę. Tai – ūmi bakterinė infekcija, pasireiškianti karščiavimu, raumenų, sąnarių, pilvo skausmu, o kartais – net sukelianti sepsį. Tačiau yra ir gerų žinių – reguliariai vartojant gerąsias bakterijas, žmogaus organizmas tampa atsparesniu listerijoms.

 

Apibendrinant naujausias įžvalgas, galima daryti išvadą, kad gerosios bakterijos ne tik atsakingos už sklandžią virškinimo veiklą; bet ir stiprina imunitetą; padeda pasišalint toksinams; gali pagerinti smegenų funkciją; sušvelninti dirgliosios žarnos sindromo simptomus; kuria apsaugą nuo listerijų. Taip pat svarbu gerąsias bakterijas naudoti laikantis rekomendacijų, kreipiant dėmesį į vartojimo terminą.

 

Daugiau informacijos ieškokite Ohhira.lt.

Užsak. nr.326