Meras Sigutis Obelevičius ir „Anykščių vyno“ kolektyvas

Anykščių rajono meras Sigutis Obelevičius ir rajono savivaldybės atstovai ketvirtadienį lankėsi „Anykščių vyno“ gamykloje. Svečiai buvo supažindinti su gamykloje atlikta modernizacija ir įdiegtomis naujovėmis: „Anykščių vyną“ valdanti viena didžiausių Baltijos šalyse gėrimų gamintojų „MV GROUP Production“ gamykloje įrengė daugiau nei pusę milijono eurų kainavusią naują ramaus vyno gamybos liniją.

Per trejetą metų į „Anykščių vyno“ gamyklos atnaujinimą iš viso jau yra investuota apie 2,5 mln. eurų, iš kurių per milijoną investuota pastaraisiais metais. Nauja linija, kainavusi 614 tūkst. eurų, vainikavo ne vienerius metus trukusį gamyklos modernizacijos etapą.

 

Moderniausia regione

 

„Vizitas gamykloje savivaldybės vadovus nuteikė itin optimistiškai. Investicijos į gamyklos modernizavimą, gerėjantys „Anykščių vyno“ veiklos rodikliai, augantis darbo vietų skaičius ir plečiamas gaminių asortimentas liudija vadovybės ryžtą toliau stiprinti rajonui itin reikšmingą įmonę. Ne mažiau džiugina ir tai, jog bendrovė puoselėja gamyklos tradicijas ir siekia būti aktyvi bendruomenės narė: gamykloje planuojama įkurti lankytojų centrą, bendrovė siekia įsilieti į kultūrinį Anykščių gyvenimą. Tokia partnerystė kuria vertę ir miestui, ir Anykščių rajonui“, – po susitikimo su gamyklos vadovais ir pažinties su įdiegtomis naujovėmis kalbėjo meras S. Obelevičius.

„Anykščių vyno“ gamyklą bendrovė „MV GROUP Production“ įsigijo 2014 metų pabaigoje. Kaip teigia bendrovės generalinis direktorius Algirdas Čiburys, atgaivinti beveik šimto metų lietuviškos vyndarystės tradicijas puoselėjančią vyno gamyklą, kuri yra vaisinių vynų pradidininkė ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse, buvęs svarbus iššūkis.

 

„Pastaruosius trejus metus Anykščiuose nuveikta be galo daug, įgyvendinta visa eilė atnaujinimų. Ši linija – tarsi vyšnia ant torto. Ja tarsi baigiame vieną etapą ir pradedame kitą, kurio pagrindiniai prioritetai yra produktų krepšelio plėtra, naujienos ir susitelkimas į eksporto rinkas, naujų partnerių pritraukimą. Naujos linijos diegimas ir „Anykščių vyno“ modernizavimas mums yra daugiau nei tik investicijos į gamyklos pajėgumo didinimą. Tai ir per 90 metų tradicijas turinčios gamyklos, jos darbuotojų išsaugojimas, gamybos pritaikymas šiuolaikiniams vartotojų poreikiams, o kartu − galimybė rinkai pasiūlyti naujovių. Mūsų žiniomis, regione nei vienoje kaimyninėje rinkoje tokios modernios linijos nėra, ir netgi tokiose vyndarystės tradicijomis garsėjančiose šalyse kaip Italija ar Prancūzija retas gamintojas gali tokia įranga pasigirti. Rinkomės moderniausia ir geriausia, kas šiuo metu yra rinkoje“, – sakė „Anykščių vyną“ valdančios akcinės bendrovės „MV GROUP Production“ vadovas A. Čiburys.

 

Skaičiuojama, kad įdiegus naują, universalią gamybos liniją, gamyklos produktyvumas padidės dešimtadaliu. Dar svarbiau, kad gamyboje pasiektas naujas kokybinis lygmuo, „Anykščių vynui“ atsiveria didžiulės galimybės eiti į naujas kategorijas, kurių iki šiol neturėjo – tai vynuoginiai vynai, nealkoholiniai gėrimai. Iš visų keturių „MV GROUP Production“ prilkausančių gamyklų, „Anykščių vynas“ šiais metais planuoja išleisti daugiausiai naujų gaminių.

 

A.Čiburio teigimu, gamybos modernizacija su nauja linija priešakyje padės sustiprinti gamyklos potencialą ir į Lietuvą pritraukti užsienio gamintojų, siūlant jiems galimybę pastebimai sutrumpinti gėrimo kelią nuo jo išpilstymo į butelius iki patekimo į parduotuvių lentynas bei užtikrinant šviežią ir kokybišką gaminį vartotojams.

 

Nauja, pilnai automatizuota gamybos linija atliks skalavimo, pilstymo ir kamščiavimo funkcijas. Kartu su ja buvo įrengti ir papildomi plovimo bei mikrofiltracijos mechanizmai. Diegiant naują modernią liniją buvo atnaujintos ir gamyklos patalpos – atnaujintas ir išplėstas gėrimų pilstymo cechas.

 

Plečia asortimentą

 

Pasak šią įrangą pagaminusios Italijos bendrovės „Gruppo Bertolaso“ komercijos vadovo Roberto Azzolini, joje buvo pritaikyta nemažai inovatyvių sprendimų.

 

„Be to, kad ši linija pasižymi dideliu universalumu – leidžia pilstyti gėrimus į skirtingos talpos butelius, naudoti tiek įprastus, tiek užsukamus kamščius, joje įdiegta inovatyvi mikro filtravimo sistema. Būtent mikro filtravimas padeda užtikrinti, kad vynas ar kitoks gėrimas butelyje išlaikys savo kokybę ir skonį. Linija užtikrina ir tai, jog gamybos proceso metu į gėrimus nepatenka deguonis. Tai itin svarbu vyno gamyboje, nes dėl oksidacijos pakinta vyno spalva ir skonis, taigi nukenčia kokybė“, – pasakojo R. Azzolini.

 

Savo ruožtu „MV GROUP Production“ vadovas A. Čiburys pabrėžia, kad bendrovė ne tik investuoja į gamyklos modernizavimą, bet ir nuosekliai plečia Anykščiuose gaminamų gėrimų asortimentą. Atsižvelgiant į sparčiai augantį nealkoholinių gėrimų populiarumą, „Anykščių vynas“ neseniai pristatė produktines naujienas: natūralų nealkoholinį juodųjų serbentų vyną „Voruta“ ir nealkoholinį obuolių sidrą „Tinginio pantis“. Be šių nealkoholinių gėrimų, gamyklos krepšelį papildė ir nauja „Vorutos“ vynų linija „Blossom“, kurią šiuo metu sudaro du gaminiai.

 

„Esame lietuviškas gamintojas ir mus labiausiai džiugina tai, kad pagaliau galime lygiavertiškai konkuruoti su pasauliniais žaidėjais, suteikti vartotojams to, ko jie ieško – kokybiškų, natūralių, įdomių produktų. Kad mums tai sekasi, rodo pavyzdžiai. Žiemos švenčių laikotarpiu pasirodžius mūsų kalėdiniam vynui „Voruta Winterspice“, „Vorutos“ pardavimai Lietuvoje pirmavo visoje vynų kategorijoje. Tai, kas anksčiau atrodė neįtikėtina, tapo realybe. Tai nuteikia optimistiškai“, – sakė A. Čiburys.

Užsak. Nr. 804